Blog FizioLife Medica

Pozitia corecta la calculator, birou, pe scaun

Ai multă grijă de tine, însă distanțarea socială determinată de perioada pandemiei cu SARS-CoV-2 a dus la modificarea multor obiceiuri de viaţă. Ok, ai găsit repede metode prin care să îţi fie mai uşor, să te adaptezi. Dar lucrul de acasă continuă să pună anumite probleme ...

fractura de col femural

Fractura de col femural (sold)

Cand spunem fractura de col femural, de cele mai multe ori ne gandim la persoane in varsta, poate si pentru ca perioada de tratare si vindecare este mai complexa. Dar si tinerii pot prezenta o astfel de patologie, iar la capitolul incidenta pe sexe, femeile sunt mai predispuse decat barbatii.

torticolis bebelusi

Torticolis la bebelusi: Simptome, cauze si tratament

Stim, ca parinte incepi sa te ingrijorezi atunci cand vezi ca bebe tine capul inclinat catre o parte si se uita doar intr-o directie, desi ai incercat sa ii atragi privirea in partea cealalta.

gimnastica respiratorie

Gimnastica respiratorie

“Cand te trezesti dimineata, aminteste-ti cat de pretios este privilegiul de a trai, de a respira…”

Fizioterapie

Durerea de spate

Avem solutia! Pentru rezolvarea durerilor de spate este esentiala folosirea fizioterapiei, kinetoterapiei si masajului terapeutic.

Kinetoterapie

Durerile articulare

Fizioterapia reduce durerea, scade inflamatia, creste stabilitatea si mobilitatea articulatiilor si ne face viata mai usoara.

Masaj

SLABESTE SANATOS

Tehnica de slabire controlata presupune analizarea tuturor factorilor implicati si stabilirea unei metode personalizate pentru fiecare in parte.

t-care

Terapia T-CARE

Se lucreaza cu intensitati variabile pentru a obtine actiune atat in planul superficial cat si in planul profund.

KinesioTaping

Ruptura de ligament

Genunchiul cu ruptura LIA poate fi functional 100% daca este ingrijit si sutinut terapeutic.

Terapia Yumeiho

In cadrul Terapiei Yumeiho®, centrul de greutate al corpului uman este corelat cu verticalitatea si cu echilibrul, elemente indispensabile vietii noastre sanatoase.

Accident Vascular Cerebral

AVC

Cele mai bune rezultate se obțin în primele 6 luni de la producerea accidentului vascular.

Terapia cu Laser

Laserul de inalta frecventa reprezinta o procedura neinvaziva, sterila si nedureroasa ca inovatie tehnologica si ca metoda terapeutica.

Proteza sold operat

Înlocuirea articulației șoldului cu un ansamblu de implanturi articulare.

Recuperare Parkinson

A doua cea mai frecventa boala neurologica din lume, dupa boala Alzheimer.

Postura Corecta

Postura corecta

Felul in care stam si felul in care ne pozitionam segmentele corpului.

Fizioterapie
ArtroStop Lady
dr. Ana Maria Florescu
Fizioterapia in afectiunile genunchiului dr. Ana Maria Florescu
Recuperarea in Parkinson
dr. Ana Maria Florescu

Copyright Fiziolife Medica. Toate drepturile rezervate.
ssus