Terapie manuala ortopedica

Terapia manuală ortopedică (OMT) este o specializare în terapie fizică, bazată pe tehnici și proceduri studiate în practica clinică de către specialiști, tehnici ce au fost demonstrate că fiind eficiente în tratarea durerilor sistemului musculoscheletal de la nivelul coloanei vertebrale și al extremităților.

terapie online

Terapia manuală ortopedică are două obiective:

1. Recuperarea funcției din articulații
2. Îmbunătățirea mișcării

În acest scop, terapeutul manual ortopedic utilizează o serie de tehnici și proceduri specifice care sunt cu atenție alese în funcție de problema dumneavoastră, în funcție de răspunsul dat la evaluările funcționale realizate la fiecare ședință. De ce această abordare? Durerea și mecanismele ei de producere se pot modifica de la o ședință la alta. Prin verificarea recurentă a pragurilor dureroase și a testelor specifice, cresteeficiența și rata de succes a terapiei.

De obicei, efectele terapiei manuale ortopedice pot fi observate imediat, mai precis, mobilitatea articulațiilorvă fi mai mare și veți observa o scădere a durerii. În plus, planul de tratament al unui terapeut manual ortopedic constă în instruirea, consilierea și îndrumarea pacientului.

În ce cazuri vă poate ajuta OMT:

• Dureri de cap și gât în combinație cu un spate rigid
  • Dureri de gât și umeri cu dureri referite la brațe
  • Dureri ale spatelui inferior, cu sau fără dureri referitela picioare
  • Dureri ale spatelui superior, cu sau fără dureri ale coastei și ale pieptului
  • Dureri de sold
  • Dureri de genunchi

Dacă suferiți de mișcări articulare rigide și/saudureroase, terapia manuală ortopedică este recomandată. După un tratament, efectele sunt de obicei evidente, cum ar fi articulațiile ce au o funcție și o mișcare mai bună, crescând astfel mobilitatea. În timpul evaluării de la prima întălnire, va fi evident dacă și cum poate fi soluționată problema dumneavoastră. Prim urmare, imediat după prima întălnire, veți avea claritatea de care aveți nevoie pentru tratamentele viitoare.

PT. OMT. Nicolae-Valentin Teodorescu

Vreau sa ma programez

Echipa Medicala

fiziokinetoterapeut

Fizioterapie
Exercitii pentru umar acasa
Durerile de spate la adulti
Osteoporoza

Copyright Fiziolife Medica. Toate drepturile rezervate.
ssus